Tampuurilla ratkaisuja parempaan asiakaspalveluun

Tampuuri X asiakaskokemuksen keskiössä

VVO otti Tampuuri X:n käyttöönsä samalla kun se uusi puhelinjärjestelmänsä. Projektin tavoitteena oli luoda uudenlainen käyttökokemus asiakkaalle. -Puhelun aikana asiakaspalvelija saa nopeasti etsittyä asiakkaan huoneistoa koskevat tiketit, katsoa niiden tietoja ja luotua tarvittaessa uusia ilmoituksia. Pystymme palvelemaan asiakasta paremmin kun löydämme nopeasti kaikki huoneistoon liittyvät tiedot, kertoo sovellusasiantuntija Tiia Enckell VVO:sta.

-VVO käyttää Tampuuri X:ää asiakaspalvelun työkaluna, kertoo tuotepäällikkö Tuomas Niinistö ja jatkaa; "Jos asiakas on jättänyt vikailmoituksen VVO:n nettisivuilla, asiakaspalvelu näkee saman tiedon reaaliaikaisena ja pystyy esimerkiksi lisäämään ilmoitukseen tietoja asiakkaan soittaessa asiakaspalvelijalle".

Tampuuri X liikkuvaan työhön

Ennen Tampuuri X:ää huoltomiehet liikkuivat kentällä kuin tähtikuviossa - Aamulla toimistolle noutamaan ensimmäistä keikkaa, siitä kohteeseen ja takaisin toimistolle ja taas uuteen kohteeseen. Päivän aikana autoon tuli kymmeniä kilometrejä turhaa ajoa. Tampuuri X mullisti huoltomiehen työn.

Huoltomiehet saa tabletiin tai puhelimeensa työtilaukset reaaliajassa. Kohteessa kuitataan työt tehdyksi tai tilataan lisää työtä, kertoo tuotepäällikkö Mikko Hyvärinen ja jatkaa; "huoltomiesten työ tehostui kun aikaa jää paremmin varsinaiselle työlle ja työn laatu on parempaa.

-TYS:in asiakas täyttää vikailmoituksen uusien sähköisten palveluiden kautta eli netissä ylläpidettyjen asukassivustojen kautta. Huoltomies näkee ilmoituksen tabletilla kentällä olleessaan ja kuitattuaan tehtävän, asiakas näkee että työ on tehty, kertoo kiinteistöinsinööri Ville Raitanen Turun Ylioppilaskyläsäätiöstä. Parasta Raitasen mukaan on kuitenkin järjestelmän helppokäyttöisyys ja nopeampi reagointi tehtäviin.

Sähköiset palvelut arjen helpotukseen

Talokeskuksessa on viime aikoina voimakkaasti kehitetty asukkaille tarjottavia sähköisiä palveluja. "Uutta on helppokäyttöinen sekä nopeasti käyttöönotettava sähköinen vikailmoituspalvelu, kertoo Tuomas Niinistö ja jatkaa; "Tämän palvelun avulla vanhoillekin asukassivuille voidaan upottaa vikailmoituslista sekä vikailmoituslomake. Asukkaan täytettyä lomake, ilmoitus on samalla hetkellä huoltomiehen tehtävälistassa ja sitä kautta nopeammin työn alla."

Kiinnostuitko miten Tampuuri X voisi tehostaa sinun yrityksesi toimintaa? Ota yhteyttä myyntiimme niin sovitaan tapaaminen. Tai lue lisää:

Lisätietoja Tampuuri X:n teknisistä ominaisuuksista:
https://fog.talokeskus.fi/default.asp?W2328
https://fog.talokeskus.fi/default.asp?W2245

Kesäterveisin
Ari Alkila
myyntijohtaja
Talokeskus Yhtiöt Oy
tai 040 570 1395

Julkaistu: 29.6.2016 10:54

Takaisin

Hae sivuilta