Palvelut asukkaille ja osakkaille vain yhden klikkauksen päässä - Case Ovenia

Ovenia Isännöinnillä on ollut käytössään Tampuurin asukassivut vuodesta 2013 saakka. Tämän vuoden alussa Ovenia päätti jatkaa Tampuurin asukassivujen käyttämistä ja edelleen laajentaa näiden käytön myös Etelä-Suomen alueelle. Samassa yhteydessä asukassivuja kehitetään edelleen; sivusto tuodaan tämän kevään aikana niin sanotusti tähän päivään eli kehitetään sivujen visuaalista ilmettä niin että se vastaa ulkonäöltään enemmän Ovenian kotisivuja ja siten osaltaan tukevat Ovenian yrityskuvaa.

-Olen iloinen kun olemme yhdessä Ovenian kansssa pystyneet tekemään heidän asukassivuille visuaalisen ilmeen uudistuksen ja samalla tuomaan sivuille myös uutta sisältöä ja toiminnallisuutta niin että Ovenia pystyy tarjoamaan taloyhtiöiden asukkaille ja osakkaille lisää palveluja. Samalla pystymme tuotekehitysmielessä hyödyntämään Tampuurin uutta tuotteistettua sähköisten palveluiden portaalia näiden toteuttamiseen, kertoo Hannu Mähönen Talokeskukselta.

-Sivuille on jatkossa tulossa sellaisia uusia asiointipalveluja kuten saunavuoro- ja autopaikkalistat sekä erilaisten varausten, työpyyntöjen ja muutostyöilmoitusten teko. Näin asukassivut eivät ole enää pelkästään tiedottamista varten vaan yhä enemmän kanava asiointiin osakkaiden ja asukkaiden sekä ovenialaisten välillä, Mähönen kertoo.

- Viime syksynä tarkan harkinnan ja vertailun perusteella päädyimme hankkimaan Talokeskuksen asukassivut kattamaan koko Ovenian asiakaskunnan. Halusimme sivustosta modernin ja visuaalisesti tyylikkään tarjoten samalla asiakkaillemme kattavat ja ajanmukaiset palvelut. Tällä päätöksellä haimme konkreettista kilpailuetua muihin toimijoihin nähden sekä halusimme parantaa asiakaskokemusta, kertoo liiketoimintajohtaja Marko Tikkanen Oveniasta.

- Projekti on mennyt sujuvasti Talokeskuksen herrojen kanssa. He ovat kuunnelleet meitä hyvin ja nyt meillä on tarjolla koko valtakunnassa sähköinen asukaskäyttöliittymä, jolla taloyhtiöasiakkaiden eli hallitusten, osakkaiden ja asukkaiden on mahdollisuus hoitaa asioitaan 24/7 ja 365 päivänä vuodessa, summaa Tikkanen.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä meihin: www.talokeskus.fi/yhteystiedot

Julkaistu: 14.6.2016 08:31

Takaisin

Hae sivuilta